Enterramientos

Bajo el entarimado del suelo de la nave gótica existen 235 sepulturas numeradas, en las que han sido enterrados a lo largo de los siglos muchos fieles de la parroquia. Se dejaron de usar en el año 1813, al haberse construido un cementerio a las afueras de la ciudad.

IMG_3421

Además, en las capillas laterales y en el atrio de entrada hay algunos sepulcros de la edad media y del renacimiento.

sacristía

coroNabe gotikoaren oholtzan badaude 235 hilobi zenbatuak. Izan ere, parrokiako eliztar asko izan ziren han hobiratuak mendeen zehar. Alboko kapera batzuetan eta atalaurrean ere badira erdi aroko eta pizkunde garaiko beste hilobi batzuk.

Iruñeko udal-hilerria 1813an prestatua izan zenetik, ordea, inor ez zen hilobiratua izan gehiago.Under the floorboards of the gothic nave there are 235 numbered tombs, which belong to parishioners who have been buried here over the centuries. This practice ceased in 1813, after having built a cemetery on the outskirts of the city. Moreover, located in the side chapels and the atrium tombs from the Middle Ages and Renaissance can be found.